donderdag 20 oktober 2022

Dankzegging

 Lieve God, dankjewel voor de talloze zegens die ik heb ontvangen: zoveel liefde, uitzonderlijke gaven, mijn huis en een overvloed aan paradijzen waar ik kan zijn.

Leer mij ermee om te gaan, zodat ze mij krachtig en gelukkig maken en iedereen goed doen; zodat deze zegens zich in volle glorie kunnen blijven ontwikkelen, tot bloei komen en blijven stralen. In vrijheid, vrede, moeiteloosheid en harmonie!

Wijs mij die weg!

Leer mij om met mijzelf goed en liefdevol om te gaan: met de zegen die mijn lichaam is en dit leven op Aarde; zodat mijn lichaam stralend gezond is en al mijn emoties en gedachten mij alleen maar bekrachtigen, verrijken en bijdragen aan mijn balans en geluk.

Leer mij om prachtige vormen te creëren. Leer mij om in volle glorie te bestaan!

Leer mij iedere dag genieten van de talloze zegens - al het moois en goeds om mij heen - altijd hoopvol, stabiel, blij, stralend mij zelf.

Heel mij en mijn hele leven voorgoed.

Toon mij de enige Goddelijke waarheid en de Goddelijke weg.

Leer mij om van mijzelf te houden zoals JIJ van mij houdt!

Help mij mijzelf te vinden, te zijn en te eren.

Help mij om in ware Licht, kracht, liefde en succes te groeien.

Help mij mijn ware thuis en plaats te vinden en diepe innerlijke vrede.

Je redde mijn leven en hielp mij te overleven in jouw genade. Leer mij nu om te LEVEN! 

Leer mij niet alleen om te herstellen, maar ook om te bouwen, te onderhouden en de vruchten te plukken van de vele oogsten die zullen komen.

Leer mij om zorgeloos te zijn, veilig en vol vertrouwen. Leer mij om me op iedere dag te verheugen, vertrouwend dat ik nog vele, vele, vele nieuwe dagen zal kennen, in voortdurende vrede, liefde, harmonie, samenzijn en blijdschap!

Het is veilig: ik kan laten zien wie ik ben!

Voor mij geen rampen meer. boven mij de stralende zon en onder mij de voedende, koesterende Aarde, waar ik voor altijd mijn plaats heb gevonden.

De Aarde die mij verzorgt, blij dat ik hier ben gekomen! 

De Aarde die mij zoveel moois geeft om van te genieten, mee te spelen en vorm te geven!

Mijn leger van Ridders en Moedigen keert eindelijk terug naar huis. Vrolijk zingend marcheren ze tussen de zonnige graanvelden. Trots, groots, sterk en glorieus!

Alle wonden kunnen helen. Er zijn nu geen martelaars meer; alleen maar helden! 

We hebben gewonnen! Het is ons gelukt! Het is rond!

Lieve God, dankjewel voor je oneindige zegen, genade en overwinning. 

Dankjewel, mijzelf, dat je bent doorgegaan; dat je niet hebt opgegeven, maar bent blijven vertrouwen. Dankjewel dat je bent blijven staan - zelfs wanneer je niet meer kon dan liggen of kruipen. 

Dankjewel, iedereen die mij vertrouwde en mijn pad met mij heeft gedeeld!

Dankjewel, vrienden, dolfijnen, paarden, honden, vogels, kleurrijke vissen, planten, mineralen en de zee! 

Dankjewel, alle Engelen die over mij waakten en mij droegen en verschuilden toen er niets meer leek te zijn; toen het allemaal veel te veel was.

Dankjewel, lieve God. Ik ben zo blij dat je bestaat!

Dankjewel, Goddelijke levenskracht in mij. Dankjewel, Hart, sterker dan wanhoop en verdriet, sterker dan rouw en dood!

Dankjewel, Licht. Dankjewel, zon, maan, vuur en sterren, voor het verlichten van mijn weg en het drogen van tranen. 

Dankjewel voor de onoverwinnelijke schittering, die de weg wijst voorbij alle bestaande dimensies.

Dankjewel, alle wonderen en mystici. Voor mij ligt nu een duidelijk verlicht Pad.

Dankjewel, lieve God. We hebben gewonnen! We gaan naar huis! Er is zoveel om op te bouwen, mee te spelen, te beleven, door te groeien en van te genieten!

Het hele prachtige Leven ligt vóór ons!

Wat goed dat je bestaat! Wat goed dat wij het hebben overleefd!

We omarmen je prachtige geschenk: het leven als Ziel, gemanifesteerd op Aarde!


Door Barbara Borecka. Uit ons boek ‘Ridders van Licht: durven - standhouden - overwinnen’ door Barbara Borecka en René Argonijt, Uitgeverij Hajefa .


Je kunt meer lezen over mijn cursussen, workshops, individuele sessies, audio albums en onze boeken  op http://www.schoolvooradelaars.nl . Op mijn website staan ook meer inspirerende teksten en je kun hier gratis miniboekjes downloaden. 

Onze boeken zijn te bestellen via mijn webwinkel: http://www.schoolvooradelaars.nl/winkel.php? 
Inclusief mijn audio album met bijpassende begeleide meditaties. 

Reacties en vragen kun je mailen naar: welkom@schoolvooradelaars.nl . 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Romantische tips voor mannen en vrouwen

Omarm je kansen op Liefde! Geef het nooit op! Zelfs als je hart in het verleden gebroken is, vergeet niet dat er vele oprechte, geweldige me...