woensdag 14 december 2022

Ik word gevoed!

Ik word gevoed door Licht en ik straal! Ik ben wie ik ben!
Nu en voorgoed stromen door mij energieën die mijn leven mooi maken; die mij mooi maken!
Energieën die helen, opluchten, verzachten, stralen! Energieën die zoveel goeds in mijn leven brengen! Ik ben één geheel en helemaal gevoed. Alleen goede energieën hebben toegang tot mij, in hun volle glorie en uitgestrektheid!

Ik ben één en al stroming en opluchting!
Ik ben de gezondheid zelf.
Ik hou zoveel van mijn aardse bestaan!
Mijn lichaam is ontspannen. Het voelt los en goed!
Er ligt niets dan een lichte toekomst voor me,
want nu en voor altijd stromen via mij de mooiste energieën, die direct mijn leven verlichten!

Daarom ben ik voortdurend overvloedig gevoed
en heb ik alles wat ik wil en wat goed voor mij is, ieder moment!
Mijn lichaam is mijn tempel van geluk. Zo goed voel ik mij van binnen! Diepe vrede en rust, ieder moment!
Diepe verbondenheid met het Leven zelf! Het Leven dat zoveel van mij houdt.

De zachtheid van Liefde stroomt onophoudelijk door mij heen en maakt alles goed! Het is zo goed om te bestaan!
Aangename wind op mijn wangen. Verrukkelijke trilling in mijn Hart.
Zachte ruimte in mijn buik en steeds een glimlach op mijn gezicht!
Want ieder moment stromen door mij talloze, oneindige energieën die mijn hele leven prachtig maken!
Mooier dan ik voor mogelijk hield.
Magisch, inspirerend, goed en volledig!
Hoe goed is het om te leven!

In deze ontspanning werkt mijn lichaam optimaal
Ik kan eindelijk zijn wie ik echt ben en altijd was!
Ik heb meer dan genoeg energie voor alle processen die gaande zijn, voor moeiteloos handelen, voor spelen en genieten!
Meer dan genoeg voor een fijne, bijzondere bijdrage en meer dan dat! Meer dan genoeg om door gedragen te worden!
Meer dan genoeg om los te kunnen laten, in vertrouwen.
Meer dan genoeg om zingend en dansend door het leven te gaan!
Meer dan genoeg om al mijn wonden mee te genezen.
Ik ben zo blij, vredig en compleet,
want ieder moment stromen door mij energieën die mij en mijn leven prachtig maken!
Voor altijd!

Alle kanalen die gesloten waren, gaan open,
want ik ben één en al openheid en transparantie
voor de vrije, fantastische, ongeremde stroom van energie!
Ik draag liefdevol mijn nieuwe kristallen lichaam Ik hou zoveel van mijzelf en mijn leven
en van alle lichtenergieën die mij zo goed voeden, koesteren, weigen, troosten en helen!
Ik ben één en al stroming. één en al Licht!
Het doet mij zo goed om volledig gevoed te worden door alle goede energieën en door het Leven zelf! 

Er is zoveel wat het Leven mij liefdevol biedt! Alles wat mijn Hart begeert is er voor mij, ieder moment en voor altijd!
Ik ben enorm in stroming! Er is geen einde aan! Steeds komen er nieuwe energieën die mij voeden; uit het hele Universum, van alle kanten, uit alle hoeken!

Ik ken nu mijn weg: gevoed door het Licht stralen! Leven en genieten!
Vertrouwen en laten stromen!
Loslaten en meegaan!
Het is zo fijn in al dat Licht!
Mijn Ware Zelf zijn: opgelucht en vrij!
Ik ben mezelf in liefdevolle koestering
Ik leer mezelf steeds beter kennen,
ieder moment en iedere nieuwe ervaring!
Ik kan zo helder zien in de stroom!

Ik ben wie ik ben!
Ik zie mijn leven iedere dag echt mooier worden! Ik hou van wat ik doe!
Ik hou van waar ik ben!
Het is zo simpel om gelukkig te zijn! Gewoon hier en nu zijn, onvoorwaardelijk!
Stralen en ervaren!
En goed weten wat mij te doen staat!

Ieder moment word ik gezegend door talloze energieën die mij diep voeden, helen, bevrijden en los maken! Ik laat me gewoon dragen en ga mee met de stroom. Ik laat alles er zijn.
Mijn nieuwe motto is eenvoud.
Van mij mag alles er zijn!
En ik mag er zijn; ademend, genietend, stralend! Ik ben wie ik ben. Ik hoef niet meer te zijn! Wat er is, is genoeg, overvloedig en prachtig! Nu kan ik dat doorzien.
Wat er is, is vol, harmonieus en uitbundig!
Of krachtig, chaotisch en turbulent:
dat zijn gewoon andere aspecten van schoonheid, spel, verandering en verrassing! Ik ben wie ik ben
en ieder moment word ik gevoed
door een waanzinnig mooie energiestroom
die mijn hele leven en alles en iedereen erin, lichter maakt! Ik hoef nergens heen te gaan, want waar ik ben is eindeloos Ik ben thuis waar ik ben: in mijzelf!

Ik ben gelukkig, heel, vredig en gevoed!
Nu en voor altijd!
Ik ben een inspiratiebron, rustpunt en wegwijzer voor iedereen die dat nodig heeft! Ik kan zijn waar ik ben. Ik heb geen haast. Ik heb het heel goed hier!
Ik laat komen wat er komt, altijd vol hoop en vertrouwen Ik ben nieuwsgierig naar het nieuwe!
Ik koester het oude!
Het is goed waar ik ben en waar ik heen ga!
Het is goed om mij te zijn! Dank je, Mijzelf, dat je hier gekomen bent! Bedankt dat je zoveel durft, zoveel ontdekt en proeft en leeft! Bedankt dat je zoveel vergeeft en begrijpt!
Bedankt dat je jezelf over durft te geven en te laten dragen!
Wat goed dat je weet dat alles goed is!
Bedankt dat je zo wijd en volledig open bent voor al die miljarden energieen die mij voeden, bekrachtigen, herstellen, vernieuwen en bevrijden
en die van mij houden. Alle liefde van Universum!

Ik ben wie ik ben. Dat is goed! Het kan en mag! Meer hoeft niet! Echt niet!
Ik ben waar ik ben en dat is ook altijd ergens goed voor.
Alles blijft zich ontvouwen in een tempo dat ik aan kan! Alle dingen komen op het juiste moment!
Eindelijk heb ik wat ik wil, want voortdurend stralen licht en energie door mij heen en zij geven me werkelijk alles!
Goede gevoelens, een gezegend huis en een liefdevolle relatie, fantastisch werk en hele leuke vrienden!
Perfecte gezondheid, voldoende rust, beweging, inspiratie en stimulans!
Ik barst van de kracht en de zin in het leven!
Het doet mij zo goed!

Eindelijk heb ik gewonnen! Nu en voor altijd!
Ik claim de enige prijs die telt: een gezegend ik in een gezegend leven!
Nu, overal en altijd!
Zoveel energieën die mij verrijken, stromen door mij heen; doen me goed. Opluchtend, makkelijk, zacht en strelend
koesteren en liefkozen zij mijn bestaan!
Onvoorwaardelijk. Gewoon omdat ik het allemaal helemaal verdien! Omdat het voor mij is, voor eeuwig!
Omdat ik altijd transparant en uitnodigend blijf!
Omdat ik het toelaat! Omdat ik goed en geliefd ben!
Omdat dat is wie ik echt ben!

Alles is voor mij goed georganiseerd in dit leven!
Ik krijg de juiste lessen, voldoende spel en heel veel dingen waarom ik moet lachen! Zo groei ik optimaal!
Ik schep vanzelf mijn unieke, geliefde vormen!
Ik word beschermd, geliefd en geleid door het Universum!
Ik ben wie ik ben, voortdurend gevoed door de allermooiste energie:
Vrede, Liefde en Licht!
Ik ben mezelf, volledig en altijd! Ik ben één en al leven!
Het is helemaal goed om mij te zijn! Nu en voor altijd!
Wie ik dan ook blijk te zijn ...
Ik sta mezelf toe om mij spontaan te ontvouwen.
Ik kan niet van mijn Pad vallen!
Ik doe wat ik wil. Ik ben vrij!!!
door Barbara Borecka

Uit ons boek ‘Het Avontuur van de Ziel’ door Barbara Borecka en René Argonijt, Uitgeverij Hajefa .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Contact met je Zielsverwanten

Het is goed om door de dag heen vaak contact met je zielsverwanten te maken en de vreugde van jullie verbinding te voelen; te voelen dat je ...