maandag 27 maart 2023

Artikel voor mannen: Wat de meeste vrouwen willen

Ik zie dat veel mannen verward zijn in deze maatschappij met veel sterke vrouwen en dat er vaak een belangrijk stukje bewustwording en communicatie ontbreekt in relaties. Veel mannen weten niet wat vrouwen graag willen en waar het mis gaat in hun avances of hun relatie met een vrouw.

Mijn onderstaande tekst is bedoeld om mannen te inspireren. Hen bewust te maken wat een ideaal is en waar vrouwen echt naar verlangen.

Hen een idee te geven om daar naar toe te gaan groeien.

En op hun diepe niveaus als Hogere Zelven zijn mannen dat allemaal al…! Dus in de diepste zin gaat het om ‘te worden tot je Ware Diepgaande Zelf’.

De meeste mensen doen het niet goed in hun relaties, daarom zien we zo weinig gelukkige relaties om ons heen… Er is veel ruimte voor verbetering en ik help graag zowel vrouwen als mannen dwz diegenen die er voor open staan en echt verbetering willen.

Ik heb mijn tekst opgeschreven vanuit mijn eigen ervaring, mijn vele vriendinnen en ook de ervaring van ruim 20 jaar van mijn klanten uit mijn praktijk. Ik heb vele jaren workshops ‘Soulmate’ gegeven vooral voor vrouwen. Ik wil nu graag ook mannen extra helpen.

Om te beginnen met vertel ik hen hoe vrouwen hun zien en waar vrouwen naar verlangen (de meeste van hen zouden nooit van hun vrouw horen waar het haar IN WEZEN om gaat… ).

Mannen zouden deze informatie kunnen gebruiken (of een deel ervan) om vrouwen beter te begrijpen, om effectiever en harmonieuzer met vrouwen om te gaan. En ook om zichzelf in deze richting te blijven verbeteren om succesvoller en gelukkiger te worden met vrouwen - wat ik ook van plan ben om tijdens mijn workshops te doen.

Een man die echt geïnteresseerd is in een vrouw, wil graag haar diepe behoeften vervullen en bijdragen aan haar geluk.

Laat je niet uit het veld slaan, als je deze kwaliteiten niet altijd paraat hebt. Zij zal jou als haar ridder ervaren, als je bereid bent je toe te leggen op het ontwikkelen van deze mooie deugden.

Je bent al heel goed als je er naar streeft!

Wat de meeste (volwassen, kwaliteits-) vrouwen willen:

  • een volwassen man, geen Peter Pan! (blijf groeien, jezelf ontwikkelen, ontwikkel verantwoordelijkheidsgevoel, realisme en praktische kanten);

  • een integere man (zorg dat je echt meent wat je zegt, dat er op jouw woord vertrouwd en gebouwd kan worden);een interessante man. Wees nooit saai! (probeer verschillende activiteiten en hobby’s, blijf je verschillende kanten ontwikkelen, blijf creatief, laat leuke kanten van jezelf zien);

  • een man met initiatief. (Blijf niet passief, kom met creatieve ideeën, onderneem acties, verras op een fijne manier);

  • een stoere gentleman. Geen ‘testosteron man,’, en ook geen ‘watje’ of ‘deurmat’; (zie mijn audio albums ‘Innerlijk Power’, ‘Succes’ en mijn boek ‘Ridders van Licht: durven- standhouden- overwinnen’);

  • een ambitieuze man, geen ‘zak patat’; (stel jezelf een vraag: wat wil ik graag doen vanuit mijn hart, wat is zo waardevol voor mij om ervoor te gaan, om ervoor te leven? Wat zou ik doen als ik nog maar een paar weken te leven had? En doe dat!);

  • een zelfstandige man, die zijn financiën en zijn zaken goed beheert; (als je geen werk hebt, ga solliciteren, als je te veel uitgeeft of steeds niet uitkomt, gefrustreerd bent op financieel vlak, lees dan mijn boek ‘Geld creëren: ware doorbrak en bevrijding’);

  • een sexy, sensuele man die goed is in seks, maar zonder vulgaire praatjes, geen seksmaniak en geen ‘fuck boy’; (blijf je onderste chakras in je onderbuik harmoniseren met je hart chakra, zeg innerlijk: ‘mijn verlangens gaan samen met mijn hart’, tip: bestudeer ook de holistische praktische boeken van Mantak Chia voor mannen en voor koppels);

  • een zelfverzekerde, sterke (vooral qua karakter, maar ook fysiek: qua vitaliteit, stabiele, consequente) ‘rots van een man’. Om op te kunnen bouwen. (Doe regelmatig aan sport activiteiten, ontwikkel zelfdiscipline, leef vanuit je Kern/Bron, verleg je grenzen: probeer dingen die je nog nooit hebt gedaan of die je tot nu toe niet durfde, bied hoofd aan je angsten en uitdagingen - dat werkt bekrachtigend en bevrijdend!);

  • een man die zijn emoties laat zien, maar geen driftbuien heeft; (blijf jezelf helen, ga even janken op een veilig plek of op een boksbal slaan - zodat je het eruit kan gooien ipv je emoties te blijven opkroppen);

  • een positieve man met humor; (laat je ‘glas’ altijd ‘half vol’ zijn, bekijk alles vanuit de positieve kant: stel jezelf een vraag: wat is er goed aan?, oefen zelf met grapjes maken - dan word je er steeds beter in);

  • een romantische man, die achter zijn droomvrouw aangaat, haar adoreert, haar zich feminine laat voelen (door een compliment, een bosje bloemen, haar zware tas helpen te dragen, de deur voor haar open te houden etc.), die naar haar verlangt en dat ook laat merken. Die zijn vrouw de mooiste, liefste, beste vrouw van de hele wereld vindt! (dat laatste is zooo romantisch…!);

  • een beschermende man, die zijn arm om haar heen slaat en bij wie ze zich veilig voelt. Die haar vasthoudt en er voor haar is in moeilijke tijden; (vraag even of het goed met haar gaat, laat zien met acties dat je er voor haar bent en om haar geeft, zodat ze zeker is dat ze op jou mag rekenen);

  • een man die haar respecteert; (neem initiatief en actie maar blijf alert hoe ze reageert en respecteer haar grenzen, als je haar onbedoeld hebt gekwetst biedt je excuses aan of stuur bloemen. Onthoud dat de meeste vrouwen gevoeliger zijn dan mannen);

  • een man die veel van hen haar houdt! (kies een vrouw vooral vanuit je Hart, open je Hart voor haar, leer communiceren en acties ondernemen vanuit Liefde in jouw Hart en Ziel, zie mijn/ons boek Liefde en Vrijheid: zelfliefde - zielsverwanten- liefdesrelaties.

Als je niet goed bent in versieren, als dames niet op de (eerste of tweede) date verder met jou willen, als je relaties steeds mislukken, ga dan aan jezelf werken, doe meer kennis op, volg een workshop, neem een goede coach, transformeer innerlijk, blijf jezelf ontwikkelen, groei, wordt een steeds betere versie van jezelf!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Romantische tips voor mannen en vrouwen

Omarm je kansen op Liefde! Geef het nooit op! Zelfs als je hart in het verleden gebroken is, vergeet niet dat er vele oprechte, geweldige me...